سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چیزی برای ابلیس کمر شکن تر از این نیست که دانشمندی در قبیله ای ظهور کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 96 اسفند 19 , ساعت 10:10 عصر

 

افتتاح حساب اسکریل و شارژ آن

اسکریل یک روش پرداخت و انتقال وجه در بستر اینترنت است که تمرکز آن بر روی کاهش هزینه های انتقال استاست. همین موضوع باعث شده است تا نظر بسیاری بر استفاده از حساب اسکریل به عنوان یک روش پرداخت جلب شود. سامانه Pay98 امکان افتتاح حساب اسکریل را برای مشتریان خود فراهم کرده است و شما می توانید با صرف کمترین هزینه و زمان صاحب حساب Skrill شوید و اقدام به خرید با اکانت اسکریل برای پرداخت های بین المللی خود از آن استفاده کنید و اقدام به خرید فروش اسکریل نمائید .

 
خدمات اسکریل
قرعه کشی هفتگی پی 98

شارژ حساب Skrill

در صورتی قصد دارید تا برای استفاده از حساب اسکریل خود، بر موجودی آن بیافزایید می توانید از خدمات شارژ حساب اسکریل سامانه Pay98 استفاده کنید. به این منظور کافی است تا فرم درخواست شارژ حساب اسکریل را به صورت آنلاین تکمیل کنید تا درخواست شما در کمترین زمان ممکن توسط کارشناسان ما پردازش شود.

شارژ حساب اسکریل
پرداخت با اسکریل

پرداخت با Skrill و انتقال وجه با Skrill

در صورتی که قصد خرید از یک سرویس دهنده ای را دارید که یکی از روش های پرداختی آن، اسکریل است می توانید بدون نیاز به افتتاح حساب اسکریل ، پرداخت از طریق skrill با خدمات پرداخت اسکریل سامانه Pay98 انجام دهید. همچنین با توجه به این که اسکریل یک روش پرداخت بین المللی است و کشور های بسیاری را تحت پوشش خود قرار می دهد می توانید از این طریق به کشورهای مختلف انتقال وجه داشته باشید.

تنها کافی است که جزئیات درخواست خود را از طریق فرم آنلاین درخواست پرداخت با اسکریل برای کارشناسان Pay98 ارسال کنید تا خرید شما توسط کارشناسان واحد فروش Pay98 انجام شود.

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ